Controle Administratie
Administratiekantoor LB Financial Solutions verzorgt de controle van de administratie van A tot Z. Dit wil zeggen dat wij:
• administratieve gegevens in een boekhoudpakket invoeren
• alle belastingaangiften verzorgen
• alle benodigde cijfers opstellen
Met name bij de iets kleinere bedrijven is sprake van een dergelijke samenwerking, simpelweg omdat de ondernemer zelf te weinig tijd en/of kennis heeft voor het bijhouden van zijn administratie. De grotere cliënten adviseren wij veelal om zoveel mogelijk van de administratie zelf te doen, aangezien dit dagelijks inzicht geeft aan de ondernemer inzake de financiële gang van zaken binnen het bedrijf. Dit betekent meestal dat men binnen het bedrijf zelf de financiële mutaties in een boekhoudprogramma verwerkt, al dan niet volledig. LB Financial Solutions zorgt dan periodiek voor de benodigde controle van de administratie. Het is afhankelijk van de bij de cliënt aanwezige kennis en de bestaande behoefte hoe vaak een controle van de administratie plaats vindt. Bij sommige cliënten vindt de periodieke controle van de administratie plaats op het bedrijfsadres zelf, bij andere cliënten controleren wij de administratie vanaf ons kantoor. De cliënt mailt bijvoorbeeld zijn administratie naar ons toe ter controle, maar soms bestaan er ook mogelijkheden tot het inloggen bij de cliënt. Tevens bieden wij de mogelijkheid aan om u en/of uw personeel op te leiden tot het zelfstandig voeren van uw administratie. Wij leren u de nieuwste producten zoal het inlezen van betaalopdrachten.
Bent u geïnteresseerd in controlerende werkzaamheden van ons kantoor? Maak dan vrijblijvend een afspraak met ons administratiekantoor of vraag een offerte aan.